%20Bild%20%C3%A5terv%C3%A4ndartr%C3%A4ff.jpg)
Välkommen med din anmälan till återträffen. Storfors kommun bekostar entré till Storforsfestivalen 29/8, middag på kvällen och en trevlig kväll med livemusik.
Kontakt
Eva Wiklund
eva.wiklund@storfors.se
0550-651 77
Länkar
Facebookgruppen: "Vi som gick ut Vargbroskolan 2008 och 2009"
Senast publicerad av Eva Wiklund